Windows 7 Desteklenmeyen 16 Bit Uygulama Hatası - C:/Win/5.exe Hatası
 

Siz de Windows 7 'de Desteklenmeyen 16 Bit Uygulama Hatası Alıyor musunuz ?

Bilgisayarınızı açtığınızda  C:\Win\1.exe , C:\Win\2.exe  , C:\Win\3.exe , C:\Win\4.exe , C:\Win\5.exe ,  ... C:\Win\10.exe   şeklinde hatalar alıyorsanız  bilgisayarınıza virüs bulaşmış demektir.
Bu virüs  Isass.exe  adlı virüstür.

Bu virüsten ve hatadan kurtulmak için  yapmanız gerekenler

Adım 1
Ctrl + Alt + Delete  => Görev Yöneticisi =>İşlemler'den   Isass.exe  adlı çalışan exe programını seçip İşlemi Sonlandır  deriz. Bu ilk adımdır bu şekilde yaptığımızda bilgisayarımızı kapatıp açtığımızda sorun tekrar devam edecetkir . Kökten çözüm için  devamı olarak bu işlemi yapıp bilgisayarı kapatmadan  2.adımı uygulayalım

Adım 2
Çalıştır (Windows Tuşu + R  Tuşu yada Başlat=>Çalıştır) açılıp    C:/Win  yazarız. Açılan dosyada  Isass.exe  , txt dosyası ve 1.exe den başlayıp , 10.exe'ye kadar olan exe'ler silinir . Artık virüsten kurtulmuş oluruz.

 

Author: Engin Atalay
Date: 06.01.2013 20:28:23
View Count: 63425
 
 

COMMENTS
 
Resim Yüklenemedi
Mehmet
31 Aralık 2015 20:09
Issas exe yı kapatırken bu işlemi görev yöneticisi sonlandiramaz DİE bi hata alıyorum 1 kere daha bu siteden silmistim virusu bidaha bulsti bu kez öyle bir hata alıyorum bu sitenin adını unutmuştur ama geçmişten buldum ltfen yardım edin TSK ederim iyi akşamlar
 
 
 
 
 
Resim Yüklenemedi
Reşat
10 Aralık 2015 12:12
sizdede Donma oluyormuydu ?
 
 
 
 
 
Resim Yüklenemedi
Mehmet
29 Kasım 2015 23:41
Siliyoruz hala duruyor virus nasil kurtalabiliriz yardim edin ltfen tsk
 
 
 
 
 
Resim Yüklenemedi
ramazan
28 Kasım 2015 13:48
bende lsass.exe varda kapanmıyo erısım engellendı dıyo ıslemı sonlandır deyınce
 
 
Resim Yüklenemedi
asdasda
30 Aralık 2015 15:35
banada aynısı oluyor çözüm
 
 
 
 
 
Resim Yüklenemedi
Deniz
23 Ağustos 2015 03:01
"/??/C:/Users/Pc/AppData\Roaming\Microcoft/mstsc.exe 64 bit windows sürümüyle uyumsuz oldugundan calıstıralımıyor ben ne yapmam lazım pc acılmıyor
 
 
 
 
 
Resim Yüklenemedi
Orhan
12 Temmuz 2015 22:08
Süpersin yav hiç böyle şeylere itibar etmezdim ama sen adamın dibisin !!!
 
 
 
 
 
Resim Yüklenemedi
mehmet ali sezgin
08 Haziran 2015 00:32
çok teşekkür ederim iyiki sizin gibi zekii insanlar bu tarz paylaşımları yapıyorlar sağol varol kardeş...
 
 
 
 
 
Resim Yüklenemedi
berkay
26 Mart 2015 23:45
C:/Win yazınca bişey çıkmıyo hata veriyo bilgisayarda lsass aratınca system32nin içinde bi dosya buluyo onu mu silmem gerekiyo. Bilgi verirken mantıgı anlatmıyorsunuz ki ezbere bilgi veriyosunuz kopyala yapıştır her yerde
 
 
 
 
 
Resim Yüklenemedi
fatih
22 Mart 2015 13:11
kardeş c/win demiyo adam c:/win diyo
 
 
 
 
 
Resim Yüklenemedi
1903
08 Şubat 2015 21:18
helal olsun sorun bitti tşk
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
WRITE COMMENT
 
 
Your Name :
 
 
 
E-mail :
 
 
 
Your Message :
 
 
 
 
 
 
 
This project : ASP.NET MVC , RAZOR, Entity Framework , CSS , HTML , JQUERY(2.0.2) , AJAX the C# side-tier architecture was developed with logic.
 
Yukarı Çık